Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2012 11:35 - Как съвременното общество ме превърна в първобитен човек.
Автор: worldlywisdom Категория: Други   
Прочетен: 1000 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.05.2012 16:47


 

Обожавам техниката, която прави живота ни по-лесен. Обожавам вълшебните хапчета, от които оздравяваш буквално на следващият ден. Обожавам химикалите в домакинството, от които домакинството направо светва от чистота. Обожавам съвременните ресторанти за бързо хранене, от които можеш да си вземеш и храна за вкъщи. Обожавам козметиката, и всички козметични процедури, които ме превръщат в супер модел за броени часове. Обожавам бързите автомобили, защото високата скорост ме кара да се чувствам свободна. Какъв живот, като в рая, стига само да имаш пари и можеш да имаш всичко.
ТОВА НЕ Е ТАКА!
Научих го много мъчително. След като го получих и започнах да му се наслаждавам, започнах да се разболявам...
Първо невинни краткотрайни проблеми, след това по-сериозни, след това .. от кабинет на кабинет ... без никакъв ефект.
Въздушните мехури, започнаха да се пукат един след друг.
ЗАЩО?
Защото никой не ни казва истинската цена на целият този лукс. В упътването за употреба на електроуредите не пише, колко вредно е електромагнитното им поле, нито другите лъчения. В противопоказанията на лекарствата не пише, че се отразяват на здравето, рано или късно. Пише само: "в някой случаи може да причини", "наблюдават се редки случай на непоносимост", "може да причини". Все уклончиви формулировки, които биха накарали непросветения човек да мисли, че на него няма да му се случи.
За химикалите в домакинството е всеизвестно, че замърсяват околната среда, и на никой не му пука, защо да ми пука на мен? Защото те замърсяват и средата, в която аз живея, а аз не искам да ме тровят. Но в рекламите не казват това. Те казват: не мислете за отровата, мислете за чистотата.
Какво по хубаво от ресторантите за бързо хранене, всяка домакиня го знае това е просто върхът. Семейството ми  получава вкусна храна, без да се налага да седя до печката с часове. Но никой не ми каза, че тази храна съдържа препарати, от които не можеш да спреш да се тъпчеш и колкото повече ядеш толкова повече ти се яде.
Какво пък нали рекламират препарати за отслабване. Да, но в рекламата не ти казват, че постепенно трябва да увеличаваш дозата, докато накрая окончателно престанат да ти действат.
Ами съвременната козметика и всемогъщият лазер, който може да премахне всяко петънце или дефект. Само че, в рекламите са забравили да отбележат, че всичко премахнато с лазер се връща отново след време, или кожата ви до такава степен се уврежда, че изглежда като мъртва.
За бързите автомобили слушаме всеки ден по новините, обикновено в съобщенията фигурират думи като "ранени" или "загинали". Някак си е неудобно, когато един автомобил има такива перфектни данни за бързина и стабилност на пътя, да си го купиш и да не му се наслаждаваш. Само че, никой не ти казва, че няма къде. В нашата страна пътищата и маркировките не са направени за такива скорости. После чуваш:"ми, то другата кола ми изскочи изведнъж", ами ще изскочи, нали и той се наслаждава на бързият си безопасен автомобил.
ВСИЧКО ДО ТУК Е ЯСНО НА ВСЕКИ, ПРЕДПОЛАГАМ?
На мен обаче ми се живее и не от прищявка, а заради децата.
Така започнах да се отървавам, едно по едно от всички тези благинки.
НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ ЩЕ УСПЕЯ, ДОРИ ТОВА ДА МЕ ВРЪЩА НАЗАД В МИНАЛОТО!





Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: worldlywisdom
Категория: Други
Прочетен: 15460
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031